צביעת דירות – זה לא כל כך מסובך

פסח הגיע, ואשתי הפצירה בי להפסיק לדחות את צביעת הבית. ניסיתי להיזכר מתי הפעם האחרונה שצבענו את הבית, והגעתי למסקנה שזה היה די שם כשהילדים היו קטנים. הסתכלתי על קירות הבית, והבנתי שאי אפשר לדחות זאת יותר – הגיע הזמן להתקשר לצבעי, ולסיים עם זה אחת ולתמיד. 

איך בוחרים צבעי לצביעת דירות?

בהתחלה חשבתי לקחת על עצמי את פרויקט את צביעת הדירות, לקרוא לכמה חברים, להתארגן על עיתונים, חומרי גלם איכותיים, לשלוח את הילדים לסבתא, לשים לנו מוזיקה חזקה, ולתפור את העניין. אחרי מעט חשיבה, הבנתי שאם אנחנו רוצים שהצביעה תצא מושלמת, כדאי להתקשר לאנשי מקצוע, כדי להבטיח שהדבר יתבצע על הצד הטוב ביותר. 

חומרי גלם איכותיים שיישארו שנים ארוכות

כשאתם מחפשים צבעים שונים, בררו איתם באילו חומרי גלם הם משתמשים, על מנת לאמוד את איכות העבודה. בחרו בצבעי שישתמש בחומרים הטובים עבור הקיר שלכם. חומרי הגלם הם גורמי המפתח שיבטיחו שהצביעה תישאר עמידה וזמן רב, שהקירות לא יתקלפו בקלות, ושהצביעה תיראה אחידה. קיימים לא מעט צבעים שמנסים לעגל פינות ולהשתמש בחומרי גלם זולים. 

מהירות העבודה – צבעים זריזים ויסודיים

אחד הדברים שחשוב לשים לב אליהם, הוא מהירות הצביעה. יהיו צבעים שיגיעו עם מספר רב של אנשי צוות, כדי “לתקתק” את העבודה, בעוד חלק ינסו לחסוך בכוח אדם, יגיעו עם עזרה מועטה, ו”ימרחו” את הפרויקט. חשוב להבין שצביעה של בית היא פעולה שדורשת מבני הבית לצאת מגדרם, לעבור לבית אחר, להרחיק את הרהיטים, ואפילו להוציא חלק מהרהיטים. מדובר בפגיעה קלה בשגרת החיים, במיוחד עבור בתים עם ילדים קטנים. צבעי זריז ומהיר, יבטיח לכם שתורידו את הנטל הזה מכם כמה שיותר מהר.

תיקונים בקירות

מדי פעם הקירות דורשים טיפולים מקדימים לפני הצביעה, על מנת לאפשר את המראה המושלם, אליו אנחנו מייחלים. למשל, בחלק מהקירות יש סדקים, חורים ממסמרים שהיו שם בעבר, התפוררות, צבע מתקלף, וכן הלאה. במקרים כאלה, מצופה מהצבעי להשתמש במרק, שפטכל, ובמה שצריך כדי לאפשר את המראה המושלם עבורכם. זכרו שזה בדיוק ההבדל בין עבודה מקצועית לעבודה חובבנית. 

גימור לא פחות ממושלם

כאשר אנחנו מזמינים אנשי מקצוע, אנחנו מצפים לתשומת לב לפרטים הקטנים. כשמדובר בפרויקט צביעה, אנחנו כמובן מדברים על החיבור עם המשקופים, החלונות, המעבר בין הקירות השונים. צביעה עם סיומת חדה ונקייה, תבטיח את המראה אליו שאפתם, ואת המחמאות מהאורחים. צביעה מרושלת יכולה להשפיע על המראה של כל הבית, כאשר יש טפטופים, יציאה מהקווים, ומראה לא מדויק. צביעה מקצועית, יכולה לתת את הטאצ’ המושלם. צרו קשר עם המרכז לצביעת דירות על מנת להזמין צבעי מקצועי, שיבצע את צביעת הבית על הצד הטוב ביותר.