על תהליך בניית חדרי קירור לתעשייה

לכל אורך ההיסטוריה חיפשו בני האדם את הדרכים הטובות ביותר לשמור מזון וחפצים מפני השמש הקופחת. היום הצורך בשמירה על מוצרים קרים מגיע כמעט לכל מקום. כאשר אנחנו מדברים על מתחמים קרים אנחנו מדברים על מתחמים קרים אנחנו מדברים על מתחמים בהם בני האדם שומרים מזון, תרופות, מוצרים שונים כמו ספרים העלולים להיפגע כתוצאה מלחות וכן הלאה.

אם תסתכלו סביבכם תוכלו לראות כי השימוש במוצר לא נעשה רק בתעשיות גדולות כי אם גם במקומות קטנים כמו מסעדות, קליניקות כאלו ואחרות וכן הלאה. כך שכאשר אנחנו מדברים על חדר קירור המיועד לתעשייה אנחנו לא מדברים על דבר אחד. כי אם על אינספור חדרים שונים שמספקים הגנות כאלו ואחרות בהתאם למוצר עליו הם מגינים.

מה שלבי העבודה

אנחנו ב- ‘ניק מערכות’ בונים חדרי קירור רבים בכל רחבי הארץ, כאשר כל מקום ומוסד מקבלים את הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר אותן ניתן להשיג מאותם חדרי קירור.

כאשר אנחנו ניגשים לפרויקט חדש אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כמה דברים:

  1. מה החדר צריך להכיל:  זו השאלה הראשונה עליה אנחנו צריכים לענות עם תחילת העבודה. חדרי קירור המיועדים לשמירה של ירקות למשל, שצריכים להישמר בטמפרטורה מסוימת, לא מתאימים להיות חדרי קירור למעבדות בהן הטמפרטורה פעמים רבות צונחת אל מתחת לאפס.
  2. מה גודל החדר המבוקש: הגודל של חדרי קירור שונים נגזר פעמים רבות הן מהמבנה של המקום בו נבנה אותו חדר קירור והן מהצורך הטכני. הרי אם אנחנו רוצים להגיע לטמפרטורה נמוכה במיוחד בלי להוציא הרבה כסף על אנרגיה המגולמת כחשמל, אנחנו נעדיף ליצור חדר קטן יותר המתקרר במהירות רבה יותר ובקלות. הגודל כמובן יכול להיות מושפע מהאופן בו המבנה מתוכנן על מנת להתאים למבנה האירגוני שבתוכו כמו במקרה של מסעדות וכיוצא באלו.
  3. כמה אנרגיה אנחנו רוצים להשקיע בחדר: בסופו של יום אנחנו מדברים על חדרי קירור לתעשייה, כל מנהל יודע כמה חשוב להיות מודע לכל שקל שיוצא מהמפעל. לכן, גם אותם חדרי קירור בהתאמה, צריכים להתאים למסגרת התקציבית של המפעלים השונים בהם הם ממוקמים.

בשביל זה יש אנשי מקצוע

בניה של חדרי קירור היא תהליך ארוך הכולל חשיבה וראייה לטווח רחוק. אתם לא צריכים לעשות דבר בכוחות עצמכם בלבד, בדיוק בשביל זה יש אנשי מקצוע שיכולים לסייע לכם לאורך הדרך. אם אתם מחפשים מי שיבנו עבורכם חדרי קירור לתעשייה אתם מוזמנים לדבר איתנו.

אנחנו, כאן ב- ‘ניק מערכות’ נעזור לכם לייצר את חדרי הקירור הטובים ביותר עבורכם. כך שתוכלו להיעזר בחדר בצורה הטובה ביותר על מנת לשמור על היעילות של בית העסק שלכם.