סוגים שונים של חבילות קרוז

סוגים שונים של חבילות קרוז

מתחשק לכם להשתתף בהפלגת קרוז לים התיכון? כאשר אתם בוחרים חבילה, עליכם לבחור חבילות מסוגים שונים. את החבילות קרוז, ניתן לחלק לקבוצות שונות: ימי נופש, יעדים, מחירים.

מהם סוגי הקבוצות של הפלגות הקרוז?

כאשר באים למיין את הפלגות הקרוז לקבוצות, נקודת המפתח תהיה “מה חשוב לך”. ואז, החלוקה תהיה לפי הבחירה שלך. למשל: מי שמחפש חבילות קרוז לפי יעד, ימיינו את החבילות השונות לפי יעדים. לעומת זאת, יהיו אחרים, שלהם פחות חשוב היעד, אלא התקציב. הם יקבעו לעצמם את התקציב אותו הם יכולים להשקיע בהפלגה, ויחפשו יעד לפי התקציב.

מהם מחירי ההפלגות לים התיכון?

מחירי ההפלגות נמדדים בדרך כלל, בדולרים או אירו. ב”מנו ספנות”, מתמחרים את מחירי ההפלגות לפי אירו. אפשר לרכוש באתר, חבילות בדילים של 212 אירו, או 290 אירו. אולם, חבילות אלו הינן קצרות, ונמשכות 2-3 לילות. מחיר החבילה, משתנה לפי הסוויטה אותה תבחרו באניית ההפלגה.

כמה ימי הפלגה תרצה?

כאשר אתם מחליטים על מספר ימי ההפלגה, עליכם לדעת על המשמעות של ההבדלים. ככל שמספר ימי ההפלגה גדול יותר, כך עלות החבילה גדולה יותר. ככל שיש יותר ימי הפלגה, כך תגיעו בימי ההפלגה ליותר יעדים, יותר מדינות. כאשר ההפלגה אורכת 2 לילות, עיקר החוויה שלכם, תהיה מההפלגה באניה. אך, כאשר אתם בוחרים חבילה של 12 לילות, אזי, תצברו חוויות רבות של בילוי במדינות אליהם תפליגו.

באיזה תאריך תרצו להפליג?

פעמים רבות, בחירת החבילה, תהיה לפי התאריך הקרוב ביותר להפלגה. לפעמים, יש זמן מוקצב מאוד, אותו אפשר להקצות לנופש של הפלגה. ולכן, במצב זה, מתפשרים לפעמים על היעד ועל המחיר. צריך לזכור, שיש עונות הפלגה יקרות יותר, ויש עונות הפלגה יקרות פחות.

יעדי ההפלגות של “מנו ספנות”

ב”מנו ספנות”, מתמקדים ביעדים אטרקטיביים, במדינות שונות, בתחומי הים התיכון. לאילו מדינות מפליגה הספינה? תוכלו להפליג אתנו לקפריסין, ליוון, לאיטליה, לקרואטיה, למלטה ולסלובניה. האנייה, מפליגה לערי חוף שונים בכל מדינה.

אילו ערים כלולים בחבילה? לפעמים, איכות הנופש נמדדת, בערים בהם מבקרים. לכן, חשוב מאוד לבדוק אילו ערים כלולים בחבילה. יש לזכור, שאי אפשר לכלול את כל הערים באותה מדינה במהלך הנופש.

מנוע חיפוש ההפלגות באתר?

האתר מכיל מנוע חיפוש הפלגות מיוחד, באמצעותו תוכלו לחפש הפלגות לפי סוגים שונים של קטגוריות. מנוע חיפוש ההפלגות, קל ופשוט. בשביל להיכנס למנוע החיפוש, לוחצים בתפריט הראשי של האתר, על “תכנן הפלגה”. מתחת לתפריט הראשי, נגללת חלונית פנימית, עם 5 אייקונים: לוח הפלגות, חיפוש הפלגות לפי תאריך, חיפוש הפלגות לפי יעד, חיפוש הפלגות לפי מספר לילות, דילים ומבצעים.

“לוח הפלגות”- רשימה של חבילות השיט, המסודרות לפי תאריך ההפלגה.

“חיפוש הפלגה לפי תאריך”- חלון צף, בו מופיעים חודשי השנה. יש לבחור את החודש, בו תרצו להפליג.

“חיפוש הפלגה לפי יעד”- מופיע חלון צף, עם רשימה של יעדי הפלגה. מסמנים את היעדים הנבחרים, ולוחצים על חיפוש. היעדים, הם הערים במדינות השונות.

“חיפוש הפלגה לפי מספר לילות”- חלון צף, עם מספר לילות ההפלגה. החבילות של מנו ספנות, כוללות הפלגות של: 2 לילות, 3 לילות, 4 לילות, 5 לילות, 7 לילות, ו12 לילות.

דילים ומבצעים – בקטגוריה זו, תמצאו את הדילים והמבצעים החמים והמשתלמים ביותר.

חיפוש הפלגות לפי תקציב- מנוע חיפוש מיוחד, של הפלגות לפי סכום התשלום. טווחי המחירים הם מ199 אירו, ועד 1,313 אירו. נמצא בצד ימין בדף “לוח ההפלגות”.