מתנות מומלצות ללקוחות

ישנן דרכים שונות כיצד אנחנו יכולים למשוך אלינו לקוחות, כיצד אנחנו יכולים להשאיר אותם אצלנו, כיצד אנחנו יכולים לגרום להם להרגיש תחושת הזדהות ושייכות לעסק שלנו. אחת האפשרויות שעומדות לרשותנו היא לספק להם מתנות. 

הרעיון של מתנות מומלצות ללקוחות זה לא לקנות אותם דרך המתנה, אלא לגרום להם להבין, באמצעות המתנה, שהם חשובים לנו, שאנחנו רואים בהם ערך משמעותי, מבחינתנו, הם הרבה יותר מאנשים שמשלמים עבור מוצר כזה או אחר. מבחינתנו הם בעלי ערך מקסימאלי לעסק. 

כשאנחנו מחליטים להשתמש באופציה של מתנות ללקוחות, זה בדרך כלל ייעשה בכמה מצבים. ראשית, כשאנחנו סוגרים איתם עסקה וזה מבחינתנו סוג של הוקרת תודה על כך שהם מאמינים בנו, מאמינים לנו, על כך שהם בחרו בנו. שנית, שמדובר בלקוחות שחוגגים איתנו שנה או יותר, כלומר כאלה שנשארו איתנו לאורך זמן, זו הדרך שלנו גם להגיד להם תודה וגם להראות להם שזה לא מובן מאליו בשבילנו. אנחנו לא לוקחים אותם כמובן מאליו. שלישית, באירועים מיוחדים, זה יכול להיות כלי חכם בשביל לעודד מכירה, בשביל לעזור לנו למכור את עצמנו טוב יותר. 

אילו מתנות נחשבות מומלצות

ברמת העיקרון, אנחנו נחפש מתנות מכמה סוגים. למשל, מתנות שימושיות גם בטווח הרחוק, בין אם זה לבית, לעסק, לרכב או לכל דבר אחר.

אלה יכולים להיות דברים פשוטים, למשל שמשייה, מגבת, ספלים או כל דבר אחר. 

אם יש לכם עסק שקשור לטיפוח או אופנה, ייתכן ודווקא בושם יכול להתאים.

באתר בישום תוכלו למצוא מגוון של בשמים שיכולים להתאים.

אנחנו נחפש מתנות בעלות ערך כספי, אך לא באופן קיצוני, לא נקנה להם יהלומים או מוצרי חשמל, אך כן נציע להם דברים שיכולים לשמש אותם ויש לו ערך, בין אם זה דברים למטבח או אפילו דברים סטנדרטיים למשרד. 

כמו כן, אנחנו יכולים למצוא מתנות מומלצות ללקוחות בדמות דברים שנחשבים טרנדיים.

למשל, אם אנחנו יודעים שמדובר בחבר’ה שאוהבים לשמוע מוזיקה, מאחר וזה התחום שאנחנו עוסקים בו, אז אפשר להציע להם אוזניות או נגן מוזיקה, לא משהו יקר מדי אך משהו שיכול לשרת אותם.

אם החבר'ה אוהבים יותר פעילויות שיתאימו לקבוצות – לייזר טאג זו דוגמה למתנה מעולה שאפשר להביא לחברים!

משהו שהוא אופנתי ושימושי, משהו שאנחנו יודעים שישרת אותם לא מעט.

יש לכם לקוחות מהמגזר החרדי? הכנסו לאתר של חברת הצדיק – תוכלו למצוא שם מגוון מתנות מעולות שישאירו רושם טוב.