מתי תזדקקו לשירותיו של עורך דין דיני עבודה

משפט

אם אתם נאלצים לתבוע את מקום העבודה, אין ספק שתצטרכו “להתחמש” בעורכי הדין הטובים ביותר. בעוד שתפקידו של עורך הדין הוא להגן על הזכויות שלכם, התפקיד של עורך הדין בצד השני הוא להגן על זכויות המעסיק. אם כך, ההמלצה היא לבחור בעורך הדין הטוב ביותר שתוכלו למצוא. 

עורכי דין בתחום דיני העבודה עוסקים במקרים שונים, לרבות התעמרות של מעביד בעובד, פגיעה בזכויות עובדים ועוד. כל עוד אתם צריכים סיוע משפטי של עו”ד דיני עבודה, יהיה כדאי להסתייע בעורך דין מומחה ובעל ניסיון עשיר. בסופו של דבר, סביר להניח שמקום העבודה שלכם יצטייד בעורכי דין מעולים, לא פחות מכך. והתפקיד שלכם הוא, לתת את הקונטרה הנכונה בבית המשפט, או בבוררות אל מול המעסיק. זאת, תוכלו לעשות באמצעות הסיוע של עורך דין שעוסק בתחום דיני עבודה. 

במה יעסוק עורך דין בדיני העבודה השונים? 

עורכי דין בדיני העבודה עוסקים במקרים מגוונים, כולל למשל התעמרות במועסקים ושכירים. התעמרות היא סיטואציה בה המעסיק מפגין יחס לא הולם כלפי המועסק. במקרים מסוימים, התעמרות יכולה לכלול אפילו התעללות מילולית והתעללות פיזית של מעסיק. 

אם חלילה מצאתם את עצמכם נפגעים כתוצאה מהתעמרות במקום העבודה, אנחנו ממליצים לכם לקבל סיוע של עורך דין דיני עבודה מנוסה. הסיוע של עו”ד דיני עבודה יאפשר לכם לתבוע את זכויותיכם אל מול המעסיק שלכם. במקרים רבים, אתם תוכלו גם לתבוע פיצויים גבוהים על התעמרות במקום העבודה. 

לא רק תביעות משפטיות: במה יעסוק עו”ד דיני עבודה? 

עורכי דין דיני עבודה עוסקים לא רק בתביעות משפטיות. מעבר לתביעות משפטיות, עורך דין דיני עבודה יכול לסייע גם בזכויות של מומחים זרים. אם אתם עוסקים בתחום מסוים אשר מצריך ממכם לאתר מומחה זר ולהביאו לארץ, אתם תצטרכו עורך דין דיני עבודה. 

מעבר למה שציינו עד כה, עורך דין בדיני העבודה יעסוק גם בכל מה שקשור לפציעות במקום העבודה. פציעה במקום העבודה (או בשעות העבודה ומחוץ למקום העבודה), מצריכה ממכם לעמוד על הזכויות שלכם. במקרים אלו, עורך הדין יעסוק בכל מה שקשור להתנהלות הבירוקרטית מול ביטוח לאומי ואל מול הגורם המעסיק. 

לעמוד על הזכויות במקום העבודה עם סיוע משפטי 

במקרים מסוימים, נשים בהריון מפוטרות בעקבות העובדה שהן נכנסו להריון. אנחנו מזכירים כאן ומחדדים – זהו מעשה לא חוקי בעליל. אם פוטרתן בגלל כניסה להיריון, חשוב לדעת שאתם צריכות לעמוד על הזכויות שלכן. וגם בכך, עו”ד דיני עבודה יוכל לסייע לכן. 

עורכי הדין בדיני העבודה עוסקים גם בזכויות מעסיקים, ייצוג מעסיקים בדיני עבודה, תביעה בגין פיצויי פיטורין ועוד. אם אתם צריכים את הסיוע של עורך דין בדינים אלו, יהיה חשוב לאתר את עורך הדין המנוסה ביותר. כך תוכלו להבטיח את העמידה על הזכויות שלכם במלואה.