מה חשוב שתדעו לפני רכישת קלנועית

 

בשנים האחרונות כולנו מרגישים את הנוכחות של רכבים חשמליים, היברידיים וטכנולוגיות חדשות על הכבישים. והעולם הקלנועיות זה לא מאוד שונה, יש בימינו קלנועיות איכותיות במיוחד ובטכנולוגיות חדישות. בואו נכיר את האיכותיות שביניהן, הנה כל מה שחשוב לדעת לפני רכישת כלי מסוג זה. 

גרים בכפר וצריכים להתנייד לצרכנייה? אולי אפילו מתגוררים בעיר וצריכים רכב חשמלי קטן לסידורים שלכם? ככה או ככה, בימינו יש קלנועיות איכותיות במיוחד שניתן לרכוש במחירים מאוד אטרקטיביים. יש לכם למשל קלנועיות ליחידים, לזוגות, קלנועיות מיני ועוד. הקלנועית המושלמת היא קלנועית /שבעצם מתאימה לצרכים שלכם. לא יהיה טעם למשל לרכוש קלנועית זוגית, אם אתם צריכים קלנועית לאדם בודד. הנה כל מה שצריך לדעת על רכבים חשמליים קטנים שמתאימים לכל הסידורים שלכם בכפר ובעיר. 

קלנועיות שימושיות בכפר ובעיר

צריכים קלנועית לכפר? אם ככה, קודם כל אתם צריכים לבדוק את הצרכים שלכם ממנה. קלנועית לבודד למשל, לא תוכל להוביל בהצלחה משקל של 2 אנשים ושקיות של קניות. בין הקלנועיות השונות, תוכלו למשל למצוא כאלו שנחשבות מכוניות תפעוליות. לדוגמה: רכב תפעולי VOLVIT שבדרך כלל משתמשים בו למטרות עבודה. 

אם אתם צריכים קלנועית איכותית, אתם צריכים אחת שתחזיק לכם מספיק זמן בכדי שתוכלו להשלים את כל הסידורים שלכם. בפועל, יהיה חשוב לרכוש קלנועית עם סוללה מספיק גדולה בכדי שהרכב לא ייתקע באמצע הסידורים והנסיעות. 

האם ניתן לרכוש קלנועית בתנאי ליסינג פרטי?

חשוב להימנע מלהתבלבל בין תנאי תשלומים לתנאי ליסינג פרטי. בעוד שניתן לרכוש קלנועית בתשלומים אצל רוב המשווקים, הליסינג הפרטי לא יהיה אפשרי בד”כ על מכוניות אלו. זאת, משום שהמחירים של קלנועיות נמוכים משמעותית מהמחירים של רכבי בנזין, היברידיים, סולר וכו’. 

כשאתם מחפשים אחר קלנועית במחירים אטרקטיביים, תהיה לכם את האפשרות של רכישת קלנועית חדשה לעומת רכישת קלנועית חד 2. במילים אחרות: קלנועית משומשת למכירה. האם כדאי לרכוש קלנועית משומשת? בואו נסביר:

האם כדאי לי לרכוש קלנועית יד 2?

אם הייתם שואלים אותנו לגבי רכבים בנזין ודיזל, לא בטוח שהיינו ממליצים על רכישת רכב משומש. אבל אכן אפשרי לרכוש קלנועית יד 2, קרי משומשת. בניגוד לרכבי בנזין, דיזל או היברידיים, הקלנועית פחות מורכבות לתחזוקה. כפועל יוצא מכך – אין בקלנועיות את אותן קומבינות שיש בעולם הרכב. אם אתם מאתרים משווק מהימן בעל מוניטין שמוכר קלנועית יד 2, בהחלט אפשרי. 

עצה שלנו, גם כאשר רוכשים קלנועית כדאי לקבל איזשהו אבחון מקדים ממכונאי של הרכבים האלו. אמנם לא מבצעים בדיקת קומפיוטסט לקלנועיות, אבל בהחלט אפשר לקחת את הכלי לאיש מקצוע בכדי שייתן את חוות דעתו באשר לתקינות הכלי. אם הוא אישר שהכלי מתוחזק, הרווחתם קלנועית משומשת במחיר טוב.