למה חשוב לבצע טיהור אוויר מחיידקים?

טיהור אוויר מחיידקים

לאורך חודשי הקורונה הארוכים אנחנו למדנו כמה חשוב זה להקפיד על שמירה של אוויר נקי של המרחב בו אנחנו עובדים. אמנם אנחנו לא רואים את החיידקים אותם אנחנו נושמים אבל זה ממש לא אומר שהם לא נמצאים שם. הדבר נכון כמעט לכל בית או מרחב אחר, אבל הוא נכון ביתר שאת כאשר אנחנו מדברים על מוסדות ציבוריים, מקומות הומי אדם וכיוצא באלו.

כאשר אנחנו בוחרים כיצד לטהר את החדר בו אנו שוהים, כמובן שהבחירה הנכונה ביותר תהיה במוצר המספק לא רק טיהור של החדר כי אם על ידי הפעלת מערכת אורגנית, כזו שלא חלילה תהפוך מסוכנת לבני האדם הנושמים את האוויר המטוהר.

מה ניתן להשיג על ידי פעולה של טיהור אוויר מחיידקים

טיהור אוויר לא רק מדכא את החומרים המזיקים והרעילים באוויר מה שמאפשר לעובדים ולבני המקום לנשום אוויר טוב יותר, המונע הידבקות במחלות וכיוצא באלו. טיהור אוויר הוא גם הדרך שלכם למנוע הצטברות של עובש על הקירות או על המוצרים איתם אתם והעובדים שלכם באים במגע יום יומי.

טיהור אוויר מחיידקים מונע הצטברות של חיידקים ועובש בהצלחה העומדת עד 99%. הבונוס היפה לתהליך הוא כמובן היעלמותם של ריחות לא נעימים במידת הצלחה של עד 85%. הסיבה בגינ הטיהור אוויר מחיידקים מונע הצטברות של ריחות רעים שכן לא פעם אותם גורמים מזהמים עלולים כמובן להפריש חומרים שונים המעוררים ריחות לא נעימים בחלל.

מה זה AOP

מדובר על מערכת לטיהור של אוויר באופן טבעי על ידי התגבשות של מחמצנים מיטיבים עם בני אדם בחלל החדר. החמצון מונע התפתחות של נגיפים, בקטריות, ריחות רעים וכן הלאה.

היתרון המשמעותי של השיטה הוא לא רק בהפחתה משמעותית של הגורמים המזהמים בחלל, כי אם השיטה מאפשרת לכם, להמשיך בפעילות השוטפת במשרד, בחדר העבודה או בכל חלל אחר תוך שאנשי המקצוע והמערכת עובדים עבורכם.

קיימות אפשרויות שונות

כאשר אנחנו מדברים על מערכות טיהור האוויר שלנו אנחנו לא מדברים על מערכת אחת או שתיים. אנחנו מדברים על כ- חמש מאות מוצרים שונים שכל אחד מהם מתאים לחלל אחר ולמקרים שונים. הרי מטבע הדברים, כל מקום עבודה הוא בעל תכונות אחרות להן צריך להתאים אם המערכת האפקטיבית והמתאימה ביותר.

אנחנו ב- Clean – Air עומדים לרשותכם כל העת. בין אם אתם מבקי םמערכת לטיהור אוויר של מוסדות חינוך, בתי חולים, קליניקות, מרחבים ציבוריים או פרטיים, אנחנו כאן לשירותכם. זכרו כי גם אם אתם לא מודעים לכך אין זה אומר כי באוויר אותו אתם נושמים אין חיידקים.

מעוניינים להתחיל בתהליך ולהבין מה השירות המתאים לכם ביותר?  אין שום בעיה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי.