אוכל מוצלח לבישול בטאבון

החלק הקולינארי הוא הדבר המרכזי בכל אירוע.

אם מדובר בחתונות או באירועי בר או בת מצווה ברור כי האוכל יהיה החלק הבולט והדומיננטי ביותר. אך לא רק באירועים כאלה. גם בכינוסים או אירועים עסקיים, שלא מיועדים לארוחה, מהווה האוכל בונוס שאף אחד לא יוותר עליו. על אף שלא לשם כך מתכנסים, האוכל שיוגש לא יישאר על השולחנות או על הבר.

כיום מקובל מאוד להגיש את האוכל באירוע בצורה שונה מבעבר. מדובר על בר מרכזי או אפילו טאבון שם מכינים את התקרובת היוצאת ישירות לצלחות הסועדים.

הניחוח של האירוע

לכל אירוע יש את הניחוחות המיוחדים שלו. ברור כי הניחוח נקבע בעקבות סוג האוכל שמוגש בו. למעשה האנשים המשתפים באירוע יתחברו אליו בזכות הניחוח. כי זה הדבר הראשון שמורגש במקום מיד כשנכנסים אליו.

מסיבה זו בוחרים כיום ברבים מן האירועים, להכין את האוכל במקום בו מתקיים האירוע. כך למעשה מקבלים הסועדים את האוכל הכי חם והכי טרי ממש מיד לאחר ההכנה שלו.

ברור כי הניחוחות המתפשטים במקום בו מכינים את האוכל הם ריחות הרבה יותר עוצמתיים וגם הרבה יותר מגרים.

אלו הופכים את כל ההנאה הקולינארית מהאירוע לעוצמתיים פי כמה וכמה.

למה כדאי להעמיד טאבון באירוע?

אם אתם עומדים לפני עריכת אירוע כלשהו ולא ממש משנה מה אופי האירוע. בין אם זה כינוס עסקי ובין אם זהו אירוע פוליטי. כדאי לכם לשקול העמדת טאבון באירוע.

יש לכך כמה וכמה סיבות טובות.

הטאבון נותן מענה לכל הגילאים – האוכל באירוע אמור להתאים לקהל, לסגנון ולגילאי המשתתפים.

הטאבון מסוגל לתת את המענה המדויק לכל גיל. כי בטאבון אפשר להכין מגוון גדול של מאכלים שישמחו כל אחד בכל שכבת גיל. החל מלחמים מסוגים שונים וכלה בבשרים משובחים.

הטאבון מפיק אוכל משביע – בטאבון מכינים אוכל ולא נשנושים. לא מדובר בדוכן של פופקורן או של שערות סבתא (שכבודם במקומם מונח) הטאבון מוציא אוכל משביע שישמח את הסועדים והם לא יחפשו כל הזמן עוד נשנושים.

מזון מהיר – בעזרת הטאבון ניתן להוציא מהר הרבה מנות בו זמנית. ההכנה אינה ארוכה ותוך זמן קצר ממש ניתן להשתלט על כל המוזמנים כשלכל אחד תהיה המנה המתאימה לו.

לסיכום, אם אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם אוכל טעים שאותו הם יזכרו גם לאחר האירוע, לכו על טאבון. הוא ישמח את כולם וישביע את כולם.

למתכונים, רעיונות וחוויות קולינריות נוספות מוזמנים לבקר באתר של שחר ואורן – אוכל שעושה את ההבדל.