חתונה אורבנית – איך מארגנים חתונה בסגנון אורבני

בשנים האחרונות, מרבית הזוגות הצעירים, בוחרים להתחתן באתרים מחוץ לעיר. בין אם מדובר בגני אירועים הממוקמים ביישובים קטנים, קיבוצים ומושבים, בשולי הדרכים או גני אירועים ומקומות אחרים אשר ממוקמים בשמורות טבע ואתרים אחרים, הרחק מההמולה של הערים הגדולות.

אך יש מי שמעדיף דווקא חתונה בסגנון עירוני, בסגנון אורבני. יש לא מעט מקומות שאפשר לארגן חתונה כזו ובתנאים טובים. המטרה היא להציג לאורחים אפשרות ליהנות מחתונה בעיר, אך בלי שיצטרכו להתמודד עם כל העומס, ההמולה שקיימים במרכזי הערים הגדולות. האורחים יוכלו להגיע בקלות וליהנות מהאירוע ייחודי ושונה.

מה זו חתונה בסגנון אורבני

לפני שנסביר כיצד מארגנים חתונה אורבנית, צריך להבין מה פירוש המושג הזה, בשביל לדעת כיצד לבטא אותו בפועל. המשמעות היא מאוד פשוטה, חתונה בסגנון עירוני, חתונה אשר מתבצעת בעיר, אך נהנית מהיבטים הקיימים בשטח, בין אם זה אומר פרדסים, טבע, בריזה, גינות ירוקות ועוד.

במילים אחרות, חתונה אורבנית היא שילוב בין הסגנון המוכר של חתונות, כפי שאנחנו רגילים אליהן היום, לבין ניסיון לעשות את האירוע במקום קרוב לבית, מקום שלא מחייב אותנו ואת האורחים שלנו להגיע אל אזורים רחוקים ופחות נוחים.

בשביל לארגן חתונה כזו, צריך למצוא מקום מתאים, לא רק מבחינת המיקום, אלא גם מבחינת הסגנון, העיצוב, וכן מבחינת הספקים שעובדים בו, בשביל שנוכל ליהנות מאירוע ברמה גבוהה, אירוע שכל האורחים יוכלו ליהנות ממנו.

איך בוחרים מקום וספקים לאירוע אורבני

הדבר העיקרי שצריך לשים לב אליו, זו היכולת שלנו לייצר קונספט של אירוע אורבני, באופן כזה אשר יתאים למה שאנחנו מחפשים. בין אם זה מבחינת סגנון, עיצוב, וכן באופן מעשי. מאחר ויש פה שילוב של כוחות שונים, עלינו להקפיד שכל אחד מהם יודע למה אנחנו חותרים להגיע בסופו של דבר.

למשל, אנחנו צריכים לבחור תקליטנים מתאימים, חברת קייטרינג שעונה על הצרכים שלנו, מעצבים, וגורמים אחרים וכולם ביחד צריכים להירתם לעניין ובסופו של דבר, לייצר אירוע כפי שאנחנו רוצים, חתונה אורבנית יפה ומרשימה.

מה היתרונות של חתונה בסגנון אורבני

יש זוגות שפחות מתחברים לרעיון של חתונה בטבע, חתונה בסגנונות אחרים, אשר מנתקים אותם באופן מסוים ממי שהם, מדרך החיים שלהם. מצד שני, הם מחפשים משהו פחות קלאסי ויותר מודרני, הרבה יותר מדבר על דברים קיימים, דברים הקיימים בסביבה שלהם.

הפתרון הטוב ביותר עבורם, הוא לארגן חתונה אורבנית, אשר מחברת במובן מסוים את הנקודות השונות, בין אם זה במובן הזה שהחתונה משתמשת באמצעים וכלים מודרניים, אומנם היא נעשית בגן אירועים עירוני אך לא מתבססת אך ורק על זה, וכן היא מציעה להם ליהנות מחתונה המתאימה לדרך החיים שלהם ולא משהו שהוא זר עבורם. הכל כמובן בארגון של אנשי מקצוע מובילים.