המדריך לבחירת צימר בצפון

מי לא אוהב חופש? אם יש דבר שלמדנו משנה של משבר הוא שאנחנו ממש לא צריכים ללכת רחוק כדי לייצר לעצמנו כמה דקות או כמה ימים של חופש מוצלח. היתרון כמובן של טיול בארץ הוא לא רק הנופים הקסומים של הגליל או הגולן. אלא גם העובדה שאנו לא צריכים לבזבז זמן מיותר על מעברים. על ההגעה מנקודה לנקודה. אנו יכולים, פשוט להגיע תוך מספר שעות לחופש עליו חלמנו זמן רב.

אבל, לא רק כיף יש בחיפוש אחרי החופש המושלם. כולנו יודעים עד כמה בחירה הפכה דבר מורכב בימים אלו בהם אנו למעשה יכולים למצוא כל מידע על ידי לחיצה פשוטה על מספר כפתורים במקלדת. זאת משום שאנו חשופים לכל כך הרבה מידע שעלול להיות לא פעם מתעתע.

לכן, על מנת לעשות לכם סדר, החלטנו לרכז כאן כמה המלצות שיכולות להקל עליכם את הבחירה בדרך למציאת הצימר המושלם עבורכם.

קודם כל, מי אתם?

אתם מחפשים צימר בצפון לבד? עבור משפחה? עבורכם ובן או בת זוג? למה אנחנו מדגשים זאת? משום שהקונספט של צימר בצפון הפך בשנים האחרונות מזוהה עם זוגות צעירים. מה שממש לא חייב להיות דווקא כך. הרי בסופו של יום מדובר על חדר או כמה חדרים נעימים לשהייה של כמה ימים.

אלא שכן צריך לתת את הדעת על הרכב האנשים לא רק משום שאנו רוצים לדאוג לכך שיהיו מספיק מיטות לכולם. אלא משום שהרכב האנשים יכול להשפיע מאוד על אופי המרחב אותו תרצו לשכור. אולי תעדיפו שיהיה לכם מטבח אם אתם יוצאים לבילוי עם כמה חברים שאוהבים לבשל? אולי אתם דווקא מעדיפים להיות בלי ג’קוזי אבל להרוויח נוף. אולי אתם לא כל כך צריכים נוף כי גם ככה אתם אוהבים לטייל. הבחירות הללו נגזרות במידה רבה מהשותפים המגיעים אתכם והתחביבים שלהם.

אתם לא חייבים לבחור כמו כולם

לכל צימר בצפון יש קונספט משלו. הבעיה היא שמרבית הישראלים מחפשים באופן אוטומתי כמעט את הג’קוזי והנוף גם אם זה בכלל לא מתאים לאופי החופשה שלכם. אם אתם אוהבים להיות בבית כל היום, אתם צריכים צימר בצפון שיכול להציע לכם שלל פעילויות בתוך הבית. אם אתם אוהבים לטייל, אין סיבה לשלם יותר על נוף שלא תספיקו להביט בו וכן הלאה.

אל תתייחסו לבחירה בתור בחירה גורלית

זכרו כי אתם תמיד יכולים לבחור מקום אחר. אם לא תנסו לא תוכלו לדעת מה אתם אוהבים, מה אתם רוצים ומה מתאים לחופשה שלכם. בחרו הכי טוב שאתם יכולים כרגע עוד אתם יודעים כי תמיד ניתן ללכת לעוד חופשה ולשפר את הבחירה שלכם לרמת דיוק גבוהה יותר עבורכם.

אנחנו מציעים לכם להסתכל במאגר המקומות המופיע באתר שלנו לבחירה מוצלחת.