המדריך לבחירת גנרטור חשמלי לאירוע בטבע

גנרטורים להשכרה

בשנים האחרונות הפכו אירועים בטבע מקונספט איזוטרי למשהו שכולם עושים. משבר הקורונה כמובן האיץ את התהליך שהפך את האירועים מהסוג הזה לפופולארים במיוחד. הסיבות לכך ברורות. מעבר להנאה העצומה אותה אנחנו יכולים לשאוב מבילוי בחיק הטבע, היופי הטבעי של העצים והשמיים וכן הלאה, מדובר כמובן על התשובה הטובה ביותר לאיסור לחגוג במתחמים סגורים.

לטבע יתרונות רבים אבל כמובן החיסרון המשמעותי הוא היעדר חשמל. אנחנו אולי אוהבים להיות מחוברים לטבע אבל אף אחד מאיתנו לא היה רוצה לחזור לתקופת המערות. בדיוק בגלל זה, אנחנו, כאן בניק מערכות, נמצאים כדי לעזור לכם למצוא את הכלים הטובים ביותר לאספקת אנרגיה לאירוע המיוחד שלכם בחיק הטבע.

גנרטור חשמלי, מה זה בעצם

גנרטור חשמלי הוא למעשה מכונה בה יש סליל עשוי מתכת המסתובב סביב מגנט. הסיבוב הזה, המתרחש בזכות אנרגיה מופקת מדלק או בנזין, מפיק חשמל. באופן כזה ניתן לקחת חשמל מאותו גנרטור ולהשתמש בו לכל דבר. כך אתם יכולים להפוך את לב היער לאולם אירועים לכל דבר ועניין.

מטבע הדברים ישנם גנרטורים שונים המיועדים לשימושים כאלו ואחרים. כאשר גודל הגנרטור משפיע במובנים רבם על כמות החשמל המופקת, מה שרלוונטי כמובן לכל אירוע בחיק הטבע. גנרטור חשמלי יכול לשמש לא רק עבור הקמה של אתר יש מאין. גנרטור חשמלי יכול להיות גם הגיבוי למקרים בהם אנחנו לא יכולים לסמוך על מערכת החשמל במקום מסוים ואנחנו רוצים להבטיח כי הכל יתנהל כשורה עד סוף האירוע.

איך בוחרים גנרטור חשמלי

ראשית חשוב להגיד כי מעל גלי האתר קשה לנו להמליץ לכם על הגנרטור הטוב ביותר שכן אנחנו לא מכירים את האירוע שלכם ואת הצרכים המיוחדים שלכם. אבל אנחנו כן יכולים לדבר על כמה פרמטרים המכתיבים בחירה כזו או אחרת.

  1.     מה נדרש מכם לאורך האירוע:  המטרה של כולם היא לעבוד כמה שפחות על מנת להפעיל את הגנרטור. לא למלא דלק לעיתים קרובות, לא לעשות כל עבודה שתגזול מאיתנו זמן במהלך הערב. אבל, לעיתים אנחנו יכולים לקבל תוצאה טובה דווקא מכלי שצורך יותר אנרגיה. כך שיש לתת את הדעת על כמות העבודה אותה אתם מוכנים להשקיע באותו גנרטור חשמלי ששכרתם לאירוע.
  2.     כמה אנרגיה אתם צריכים: חתונה צריכה יותר אנרגיה בדרך כלל מיום כיף לעובדים בחיק הטבע. כך שאתם צריכים לדעת האם אתם עתידים להשתמש בהרבה חשמל, אולי אתם צריכים פתרון נקודתי וזה הכל?  הדיוק הזה יעזור לכם לבחור גנרטור חשמלי מצוין המתאים לכם בדיוק.
  3.     מה מסגרת התקציב: מסגרת התקציב היא דבר חשוב כמובן שיש לתת עליו את הדעת. לנו, ניק מערכות, חשוב להגיד כי בעינננו שווה לשלם עוד כסף כדי להבטיח שלא יפול לכם החשמל לאורך האירוע.

מעוניינים לשמוע עוד? מוזמנים לדבר איתנו בטלפון או דרך האתר.  

ניק גנרטורים מספקת שירותי השכרת גנרטורים לקהל הרחב.