האם כדאי לשכור או לרכוש שברולט סילברדו לצרכי עבודה?

בין אם אתם עובדים עם בטון, או שמא בכלל עם שיש, תמיד יהיה מומלץ לבדוק טוב-טוב את יכולות כלי התחבורה שאיתו אתם עובדים? בואו נדבר על שברולט סילברדו, על ביטוחים ומה שבין לבין. האם עדיף לרכוש או לשכור את השברולט הזו לצרכי עבודתכם?

כשמדברים על רכבים מסחריים מושלמים לצרכי עבודה, או על משאיות אפילו, מדברים על כלי תחבורה כמו שברולט סילברדו. שימו לב, שברולט שילברדו היא אינה טנדר, היא משאית מבחינת ההגדרה בחברות הביטוח השונות. מאחר שמשקלה הכולל של השברולט הוא מעל 3.5 טון, היא נמכרת ומושכרת כמשאית לכל דבר, מבוטחת כמשאית לכל דבר ויכולותיה הן יכולות של משאית עוצמתית. אם אתם עובדים עם שיש, או עם בטון, זה כלי התחבורה המושלם עבורכם. כאת, רק נותרת השאלה: עדיף לרכוש או לשכור?

רכישת רכב מסחרי או שכירת משאית לצרכי עבודה?

אז מה יהיה עדיף, לרכוש רכב מסחרי יד שניה או לשכור אחד יחסית חדש? ובכן, זה מאוד בתלוי בסוג העסק שלכם, ברמת העשייה שלכם והפעילות העסקית, בצרכי העבודה שלכם ועוד. בואו נגיד ככה, אם אתם רוכשים שברולט סילברדו או רכב מסחרי מסוג אחר, אותו הרכב הוא שלכם ואתם חופשיים לעשות בו מה שתרצו.

אם תשכרו רכב מסחרי, או אפילו משאית כמו השברולט הנ”ל, אתם צריכים לוודא שאתם מחזירים אותה ללא נזקים. נכון, המכוניות והמשאיות ששוכרים הן מבוטחות, אבל מה לגבי השתתפות עצמית? אתם תחויבו בזה. במיוחד אם תחזירו את השברולט (או כל רכב מסחרי אחר) עם מכות חזקות ומעיכות בפח כתוצאה מעבודה עם שיש ובטון.

מה רוב האנשים עושים בד”כ?

ובכן, בשורה התחתונה, הרוב המוחלט של האנשים בדרך כלל לא ישכור ולא יחכור מכוניות ומשאיות, גם לא טנדרים ורכבים מסחריים. במיוחד אם זה לצרכי עבודה מסיבית. הרכב נשכר עבור העברות קלות של סחורה או ציוד, ולא עבור עבודות מסיביות שיכולות לגרום לנזקים עמוקים ברכב?

ייתכן, שבאמת יהיה כדאי לכם לשכור את הרכב ולא לרכוש אותו. כל מקרה לגופו. אבל, וזה אבל חשוב, אם אתם עובדים עם משאית או עם טנדר באופן יומי וקבוע, כמובן שההמלצה עבורכם היא רכישת רכב מסחרי חדש (או יד שניה).

ביטוחים של רכבים מסחריים ומשאיות עבודה

עכשיו, לגבי הביטוחים של רכבים מסחריים – כל עוד המשקל הכולל של הרכב המסחרי אינו עולה על 3.5 טון, הוא אכן מוגדר רכב מסחרי ואתם יכולים לבטחו כאחד כזה בחברות הביטוח השונות בארץ.

יחד עם זאת, אם העבודה שלכם היא מאוד מסיבית ואתם צריכים רכב כמו שברולט סילברדו, אתם כבר תצטרכו לבטח אותו בתור משאית לכל דבר. בתמורה, תקבלו ביצועים עוצמתיים ויכולות סחיבה גבוהות. בהצלחה!