דיו למדפסת hp – לקנות דיו למדפסת בצורה חכמה

כשאנחנו רוכשים מדפסת לבית או לעסק, יש לנו מטרה מאוד ברורה. אנחנו רוצים שהמדפסת שלנו תדפיס כמו שצריך את כל מה שאנחנו שולחים להדפסה, ובאופן כזה נוכל להשתמש במוצרי ההדפסה כפי שאנחנו צריכים ורוצים.

לשם כך, לא מספיק רק שנקנה מדפסת איכותית, אלא אנחנו צריכים גם לדעת כיצד לקנות דיו בצורה נכונה. לכן, עלינו לקנות דיו שמותאם למדפסת שלנו. למשל, אם יש לנו מדפסת  HP, אזי שעלינו לקנות דיו למדפסת HP ולא דיו שמיועד למדפסות אחרות. גם אם אנחנו יודעים, שיש אפשרויות אחרות, זולות ופשוטות יותר.

הסבר קצר על דיו למדפסות

את עולם הדיו למדפסות אפשר לחלק בצורות שונות. בהיבט הטכני, הרי שיש אפשרות לעבוד עם קפסולות דיו או עם טונר. זה תלוי על בסיס מה המדפסת עובדת. מדפסות ביתיות עובדות בדרך כלל עם דיו רגיל, בעוד שמדפסות משרדיות עובדות לא פעם עם טונר.

מעבר לחלוקה הזאת, הרי שיש חלוקה בין צבעים. זה מתחלק בין קפסולות שחור לבן לבין קפסולות שכוללות צבעים ומאפשרות הדפסה בצבע. רוב המדפסות כיום כוללות את שתי האופציות. מדפסות ישנות או סטנדרטיות, כוללות אך ורק את האופציה של שחור ולבן.

חלוקה נוספת היא על פי איכות הדיו או האופן בו הוא נמכר. אנחנו יכולים למצוא קפסולות מקוריות של דיו למדפסת HP וכן, אנחנו יכולים למצוא קפסולות של מקוריות ולא חדשות, אלא גנריות וכן ממוחזרות. השאלה מה עדיף לנו.

קונים חדש ומקורי, נהנים מקפסולה איכותית

אומנם קפסולות דיו מקוריות הן לא דבר זול, אך יהיה נכון מצידנו לקנות אותן ולא מוצר גנרי וממוחזר. ההסבר הוא, ברגע שקונים קפסולה שחברת המדפסת בעצמה ייצרה, הרי שהיא תתאים לצרכים שלנו הרבה יותר מאשר קפסולה שאיננה מיועדת ספציפית למדפסת שלנו.

בכל הקשור לשאלת המחזור, הרי מוטב לקנות קפסולה חדשה שלא עשו בה שימוש, כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שהיא לא פגומה, או כל דבר אחר אשר עלול לשבש את השימוש בה. כאמור זה עלול להיות יקר יותר, אך זה גם משתלם.

איפה נקנה דיו למדפסת

לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מקומות בהם ניתן למצוא קפסולות דיו חדשות ומקוריות. אנחנו יכולים לרכוש ישירות דרך החברה, או דרך חנויות ואתרים שמתמחים בשיווק דיו למדפסות, כולל מדפסות HP.

רצוי מאוד לקנות דיו אך ורק במקומות שאנחנו מכירים ויכולים לסמוך עליהם, במקומות בהם אנחנו יודעים שיש קטלוג מגוון ואיכותי, וכן צוות עובדים שיכול לספק לנו מידע מלא על התחום. בכל מקרה, אנחנו צריכים לדעת מה הדגם של המדפסת שלנו, על מנת שנוכל לרכוש קפסולה שמתאימה בדיוק לדגם שלנו. באופן כזה נוכל להשתמש בה בצורה אופטימאלית.