איך עובד מדחס אוויר וכיצד בוחרים את המדחס המתאים ביותר?

אנרגיה היא הכוח שמפעיל את העולם. ניתן להשיג אנרגיה באינספור דרכים. אנרגיה אנחנו יכולים לקבל מחום, מזרם חזק של מים וכמובן, אנרגיה יכולה להגיע גם מהאוויר עצמו. שימוש באוויר לצורך קבלת אנרגיה לא זר לאדם. אם תסתכלו על כל תחנת רוח תוכלו לראות כיצד הרוח הנושבת בעוצמה במדינות סקנדינביה למשל, מזיזות את הבוכנות הטוחנות את הקמח ללא יד אדם.

לאורך השנים הטכנולוגיה ייצרה כלים נוספים שינצלו את אותה האנרגיה בצורה טובה יותר על מנת שנוכל לקבל, בעזרת האוויר בלבד, את התוצאות הטובות ביותר אליהן ניתן להגיע. בדיוק באופן הזה נולד מדחס האוויר.

אז איך זה עובד?

מטבע הדברים מדחסי אוויר יכולים להגיע בצורות שונות. ישנם הבדלים דקים בין מדחס בורגי למשל ובין מדחס בוכנתי. אבל, בגדול, הרעיון העומד מאחורי מדחסי אוויר נשען על מערכת הסופחת את האוויר מסביב ובעזרת חום מוציאה את האוויר בלחץ חזק דרך פיה קטנה יחסית.

מדחסי אוויר שונים כאמור, מתנהגים קצת אחרת, כאשר מדחסי האוויר המוכרים הם:

–        מדחס אוויר בורגי:  נחשב יעיל יותר ברמה האנרגתית, מתאים במיוחד למפעלים גדולים ולתעשייה.

–        מדחס בוכנתי:  המשמש לא רק לתעשייה כי אם גם לשימוש פרטי.

–        מדחס נטול שמן:  מה שמתאים כמובן לקליניקות וכיוצא באלו, בהם יש להקפיד ביתר שאת על הביטחון והבטיחות של המטופלים.

מדחסי אוויר יכולים להגיע בגדלים שונים מה שכמובן מתאים בכל פעם לתעשייה מעט שונה. הרי אנחנו רואים מדחסי אוויר בכל מקום. מקליניקה לאסתטיקה או לרפואת שיניים, בהם ניעזר כמובן במדחס אוויר קטן יותר לעומת המפעלים הגדולים שצורכים אנרגיה גבוהה בהרבה וצריכים כמובן את המענה המתאים.

איך תדעו לבחור בעצמכם?

כאשר אנחנו מדברים על רכישה של מדחס אוויר אנחנו כמובן מדברים על שני פרמטרים מרכזיים על פיהם יש לקבל החלטה:

  1. מסגרת תקציב:  הרי בסופו של יום אין שום סיבה להוציא הרבה כסף מיותר על מוצרים איכותיים שעולים פחות. חשוב לזכור את זה שכן בגלל הוורסטיליות של המכשיר אנחנו יכולים למצוא מדחסי אוויר זולים באופן יחסי המתאימים לעבודה במחסן של הבית העולים מחיר נמוך בהרבה מאותם מדחסי אוויר המיועדים לתעשייה.
  2. צרכים: כאשר אנחנו מדברים על צרכים אנחנו מדברים על השימוש העתידי של המדחס והתאמה של סוג המדחס לצורך. למשל, אם אנחנו מדברים על קליניקה קטנה, כנראה מדחס נטול שמן הוא הפתרון הטוב עבורכם. אם אין הרבה מקום אולי שווה לרכוש מדחס קטן יותר, נייד, כזה שיהיה נוח לעבוד איתו בבית המלאכה, לעומת אותו מדחס גדול בו נבחר להשתמש במפעלים גדולים.

כך או אחרת אין שום סיבה שתקבלו החלטה לבד, דברו איתנו, עם ניק מערכות ואנחנו נשמח לסייע לכם